X
ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ!

Ημ/νια Αναχώρησης

Επιβάτες

Οχήματα

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο. Για να είναι δυνατή η καταγραφή τα εισιτήρια εκδίδονται ονομαστικά. Συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται: Το Ονοματεπώνυμο του επιβάτη, το φύλο: άνδρας/γυναίκα, η ηλικία: ενήλικος/παιδί/βρέφος, και ο αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας με αποκλειστικό σκοπό την ενημέρωση του σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης η ματαίωσης του δρομολογίου του πλοίου. Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται Ειδική Φροντίδα. Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοσης εισιτηρίων. Παιδιά μέχρι 4 ετών: είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

Οι επιβάτες βάση του νόμου υπ΄ αριθ. 3709/2008 υποχρεούνται να προσέρχονται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και να φέρουν τα οχήματα τους στον χώρο αναμονής φόρτωσης 1 ώρα πριν τον απόπλου.

Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ισχύουν για 1 χρόνο από την ημερομηνία που εκδόθηκαν και δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση. Είναι απαραίτητο πριν την επιβίβαση το αρχικό εισιτήριο να αντικατασταθεί με νέο εισιτήριο. Εάν μέχρι την ημερομηνία ταξιδιού έχουν αυξηθεί οι ναύλοι, οι κάτοχοι εισιτηρίων ανοιχτής ημερομηνίας πρέπει να καταβάλλουν τη διαφορά.
Σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου ανοιχτής ημερομηνίας ακολουθείται η πολιτική ακύρωσης του αρχικού εισιτηρίου.

Σε ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας υποστηρίζει την λειτουργία του προπληρωμένου εισιτηρίου (ΡΤΑ).

Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου έως και 8 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου : Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας. Από 7 ημέρες έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου : Τα εισιτήρια ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου ή εναλλακτικά μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας έως και 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου. Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή. Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης και δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στο πρακτορείο έκδοσης.

Όλες οι τυχόν αλλαγές, τροποποιήσεις ή ακυρώσεις ειιστηρίων γίνονται μόνον με βάση τους κανόνες της ακυρωτικής πολιτικής και χωρίς καμία απολύτως άλλη επιβάρυνση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας καθώς και στα κεντρικά λιμενικά πρακτορεία. 

Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήρια τους.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ: Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, κάνοντας αντικατάσταση εισιτηρίου. Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο , οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρίας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδιού, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρίας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα ενός έτους από την ημερομηνία ταξιδιού, η εταιρία θα χορηγήσει εισιτήριο για τη διαδρομή χωρίς την καταβολή επιπλέον ναύλου. Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε σε κάποιο από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Η δήλωση απώλειας θα κατατίθεται στα γραφεία της εταιρίας, Σκουζέ 10 , Πειραιάς ή θα αποστέλλεται με fax στο 210-4281064 η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@fastferries.com.gr

 

Η εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τηρήσει όλα τα προγραμματισμένα της δρομολόγια. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίηση τους εφόσον παραστεί ανάγκη.

Παρακαλούμε πολύ για την ορθή έκδοση των εισιτηρίων επιβατών και οχημάτων καθώς και των εκπτωτικών εισιτηρίων προς αποφυγή ταλαιπωρίας των επιβατών. Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήρια τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων.

Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει δωρεάν τη χειραποσκευή του. Ο μεταφορέας ευθύνεται για βλάβη ή απώλεια αποσκευών εντός του πλοίου μόνον εφόσον παραδίδονται για φύλαξη και εκδίδεται σχετική απόδειξη. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.

Τα πλοία μας διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες. Γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσεων.

Το πλοίο διαθέτει ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων στα μπαρ, τα εστιατόρια και στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατο ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και να είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Το πλοίο παρέχει ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των κατοικίδιών. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

Οι επιβάτες που έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή μετά την αποβίβαση, στα Κεντρικά Γραφεία της Cyclades Fast Ferries, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τήλ.: 210-4182163, e-mail: info@fastferries.com.gr.

Για οποιαδήποτε ερώτηση, σχόλιο ή παρατήρηση οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν τηλεφωνικά στο 210-4182163 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: info@fastferries.com.gr

Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους λιμενικές αρχές. Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριο τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση, εάν ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας, την ταυτότητα του. Μετά την επιβίβαση, δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπευθύνων αξιωματικών του πλοίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ματαιώσει το ταξίδι του μετά την επιβίβαση του, πρέπει να μεταφέρει εκτός του πλοίου τις αποσκευές του και το όχημα του (εφόσον αυτό είναι δυνατόν). Ένα έχεις μαζί σου όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσεις κατά την επιβίβαση.